;klnmj];klnmjkp
N |
გაკვეთილის თემა
|
რიცხვების სხვადასხვა გამოყენება
|
1.
|
სწავლების საფეხური
|
დაწყებითი საფეხური, პირველი კლასი
|
2.
|
საგანი
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
მათემატიკა
ნინო სალთხუციშვილი
|
3.
|
მოსწავ;ეთა პროფილი
|
15 მოსწავლე; კლასში არ არის სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლე
|
4.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ რიცხვების სხვადასხვა დანიშნულებით გამოყენებას; დაინახავენ რიცხვებისა და ზოგადად მათემატიკის სწავლების საჭიროებას ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
|
5.
|
გაკვეთილის მიზნები
|
რიცხვების გამოყენების მაგალითების მითითება-რიცხვების გამოყენება რაოდენობრივი, რიგობრივი თვალსაზრისით და ჭდეების წარმოსადგენად.
|
6.
|
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები
|
მათ. I.1. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთსშეუსაბამოს რიცხვები, რიცხვითი სახელები და რაოდენობები.
შედეგი თვალსაჩინოა თუ:
ირჩევს და ქმნის მოცემული რიცხვის შესაბამისირაოდენობის საგანთა ერთობლიობას დაპირიქით – მოცემულ საგანთა ერთობლიობასშეუსაბამებს რიცხვს;
მათ. I.2. მოსწავლეს შეუძლია რიგობრივირიცხვითი სახელების გამოყენება.
საგანთა მოწესრიგებულ ერთობლიობაშიასახელებს მითითებული საგნის რიგს;მოცემული თანმიმდევრობით და მითითებულპოზიციებზე განათავსებს საგნებს;
მათ. I.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთანდააკავშიროს თვლა, რიცხვებს შორისდამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
სიტყვიერად აღწერს შეკრების, გამოკლების,ტოლობის და შედეგის ცნებებს სხვადასხვაკონტექსტში (მაგალითად, "დავუმატოთ", "მოვაკლოთ", მიმატება - გაზრდა; გამოკლება – შემცირება, განცალკევება, განსხვავება);
მათ. I.4. მოსწავლეს შეუძლია რაოდენობებისშეფასება და შედარება.
საგანთა დაწყვილებით ადარებს რაოდენობებსგროვებში, იყენებს შესაბამის ტერმინებსა დააღნიშვნებს ( , , ) და განსაზღვრავს განსხვავებას ("რამდენით მეტი/ნაკლები?");= < >
|
7.
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან თვლა 20-მდე, იციან უკუთვლა, მიმატება, გამოკლება(გაიზრდა, შემცირდა) ადგენენ საგნის რიგს საგანთა დალაგებულ ერთობლიობაში.
|
8.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
განმავითარებელი შეფასება.
მოსწავლეებს შევაფასებ შეფასების რუბრიკების მიხედვით.
|
9.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსი
|
მათემატიკის 1-ლი კლასის სახელმძღვანელო-გურამ გოგიშვილის ავტორობით. მოსწავლის რვეული. კომპიუტერი, პროექტორი;
|
10.
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გაკვეთილის ხანგრძლივობა 35 წუთი;
გაკვეთილის დაწყებიდან 15 წუტის შემდეგ 5 წუთი დაეთმობა ფიზიკურ აქტივობას;
პირველი ფაზა-8წთ;
საორგანიზაციო მომენტი;
მოსწავლეთა წინარე ცოდნის გააქტიურება-კითხვების დასმა სურათზე დაყრდნობით, კითხვები ეხება რიცხვის გამოყენების სხვადასხვა ასპექტს.(რამდენია? რომელია? რომელია წინა/მომდევნო? მეტია/ნაკლებია?
ძირითადი ფაზა-15 წუთი
გონებრივი იერიში-როგორ გაჩნდა და რისთვის გვჭირდება რიცხვები? მოსწავლეებს ვაჩვენებ სლაიდებს, რომლებზეც გამოსახულია რიცხვის გამოყენების სხვადსხვა ასპექტი და დანიშნულება - რიცხვი რაოდენობის აღსანიშნავად, რიცხვი რიგის აღსანიშნავად, რიცხვი შედარების თვალსაზრისით,, რიცხვი გაზომვის თვალსაზრისით. მოსწავლეებს საჭიროების შემთხვევაში მინიშნებებითა და დამაზუსტებელი კითხვებით ვეხმარები აზრის დაფიქსირებაში.
ბოლო ფაზა-რეფლექსია-7 წუთი
o შესასწავლი თემის შესაბამის მაგალითებზე მუშაობა. მასწავლებლის დამხმარე კითხვებით გაკვეთილის შეჯამება და დასკვნების გამოტანა რიცხვის საჭიროებისა და სხვადასხვა დანიშნულების შესახებ.
o მოსწავლეთა შეფასება განმავითარებელი კომენტარით.
o საშინაო დავალების მიცემა.
|
11.
|
თვითშეფასება
|
გაკვეთილის დასრულების შემდეგ მოვახდენ თვითშეფასებას წინასწარ მომზადებული სქემის მიხედვით.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий