შეფასების რუბრიკები

კრიტერიუმები
დაბალი



საშუალო
მაღალი
ასახელებს საგნების შესაბამის რაოდენობას, რიგს,ადარებს რაოდენობებს გროვებში,იყენებს შესაბამის ტერმინებსა და აღნიშვნებს, კონკრეტულ შემთხვევში რიცხვებს იყენებს დანიშნულებისამებრ
არ შეუძლია,

შეუძლია მასწავლებლის დახმარებითა და მინიშნებებით
შუძლია დამოუკიდებლად  
განხილული მაგალითების საფუძველზე  დასკვნების გამოტანის უნარი
არ აქვს გამომუშავებული
ნაწილობრივ აქვს გამომუშავებული
კარგად აქვს გამომუშავებული

თვითშეფასების სქემის ნიმუში:
შეკითხვები
დიახ
არა
1. 
გასაგებად ვსაუბრობ თუ არა
2. 
ემოციურია თუ არა ჩემი საუბარი
3. 
კითხვებზე პასუხის გასაცემად მოსწავლეებს ვაძლევ მოფიქრებისათვის დროს
4. 
ვიყენებ გაკვეთილის მართვის ელექტრონულ პროგრამას
5. 
ვიყენებ ჩემს მიერ მომზადებულ ელექტრონულ რესურსებს
6. 
ვიყენებ საგანმანათლებლო-კომპიუტერულ თამაშებას
7. 
შეფასების რუბრიკა გაკვეთილის დაწყებსთანავე არის თუ არა ცნობილი მოსწავლეებისთვის


Комментариев нет:

Отправить комментарий