კრიტერიუმები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ასახელებს საგნების შესაბამის რაოდენობას, რიგს,ადარებს რაოდენობებს
გროვებში,იყენებს შესაბამის ტერმინებსა და
აღნიშვნებს, კონკრეტულ შემთხვევში რიცხვებს იყენებს დანიშნულებისამებრ
|
არ შეუძლია,
|
შეუძლია მასწავლებლის დახმარებითა და მინიშნებებით
|
შუძლია
დამოუკიდებლად
|
განხილული მაგალითების საფუძველზე დასკვნების გამოტანის უნარი
|
არ აქვს
გამომუშავებული
|
ნაწილობრივ
აქვს გამომუშავებული
|
კარგად
აქვს გამომუშავებული
|
თვითშეფასების
სქემის ნიმუში:
№
|
შეკითხვები
|
დიახ
|
არა
|
1.
|
გასაგებად ვსაუბრობ თუ არა
|
||
2.
|
ემოციურია თუ არა ჩემი საუბარი
|
||
3.
|
კითხვებზე პასუხის გასაცემად მოსწავლეებს ვაძლევ
მოფიქრებისათვის დროს
|
||
4.
|
ვიყენებ გაკვეთილის მართვის ელექტრონულ პროგრამას
|
||
5.
|
ვიყენებ ჩემს მიერ მომზადებულ ელექტრონულ
რესურსებს
|
||
6.
|
ვიყენებ საგანმანათლებლო-კომპიუტერულ თამაშებას
|
||
7.
|
შეფასების რუბრიკა გაკვეთილის
დაწყებსთანავე არის თუ არა ცნობილი მოსწავლეებისთვის
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий